Umjesto Hidroelektre Integral iz Laktaša

0
46

Nije tajna da je jedna od najvećih investicija u željezničkom prometu u Hrvatskoj, gradnja drugog kolosjeka Dugo Selo – Križevci, zapala u velike teškoće. Zbog financijskih problema najvećeg podizvođača radova Hidroelektre – Niskogradnje, od druge polovice prošle do početka ove godine radovi na ovom projektu znatno su kasnili. Kulminiralo je raskidom ugovora s ovom hrvatskom tvrtkom u travnju ove godine te je natječajem u posao uvedeno poduzeće Integral Inženjering a.d. iz Laktaša (BiH).

– Ovo poduzeće je u cijelosti nastavilo posao Hidroelektre; Integral je preuzeo sve njihove preostale radove, o kojima ovisi nastavak posla, a na kojima su akumulirana kašnjenja i koji se nalaze na kritičnom putu. Očekujemo postepeno povećanje svih resursa na gradilištu i u skladu s tim i dinamiku radova – kaže voditelj projekta inž. Tihomir Lažeta.

Vrbovčani mogu primijetiti da su, nakon nekoliko mjeseci totalnog zastoja, nedavno ipak nastavljeni radovi oko gradskog groblja, asfaltirana je spojna cesta ispod nadvožnjaka s Kolodvorskom ulicom itd.

Trenutno smo i dalje najviše koncentrirani na sve radove na poddionici od Vrbovca do Križevaca. Tu se grade četiri nadvožnjaka i jedan podvožnjak, dijelovi pruge i brojni objekti na njoj, zatim kolodvori Vrbovec, Gradec i Križevci itd. Započeli su se i neki radovi na području Dugog Sela, gdje su projektirana četiri nadvožnjaka, te novi dio pruge prema Ostrni – dodaje glavni inženjer Lažeta.

U narednom periodu od izvođača se i dalje očekuje, kaže Lažeta, dodatna mobilizacija i povećanje aktivnosti i resursa na gradilištu, sve kako bi kašnjenja bilo što manje i kako bi se osigurao uspješan završetak cijelog projekta u konačnici.

Komentiraj

Molimo Vas da unesete svoj komentar
Molimo Vas da ovdje unesete svoje ime