Intervju: Jasna Benedik, nova direktorica Turističkog ureda Vrbovec

0
Komunalac add

Vrbovec je nedavno dobio novu direktoricu Turističkog ureda. Na tu funkciju izabrana je Jasna Benedik, magistra ekonomije, koja živi i radi u Vrbovcu. U kulturnom amaterizmu djeluje više od 15 godina, četiri godine bila je predsjednica HKUD-a Petar Zrinski, te dugogodišnja članica Mješovitog pjevačkog zbora i Vokalnog ansambla Lera. Uz to, posljednje četiri godine, kao vanjska suradnica, radila je na organizaciji i provedbi naše najpoznatije manifestacije “Kaj su jeli naš stari“.

Preuzeli ste odgovornu funkciju direktorice vrbovečkog Turističkog ureda. Kako vi gledate na turistički potencijal Vrbovca i okolice?

Zahvaljujem svima koji su mi dali povjerenje i podršku. Posao je odgovoran, to je točno, ali koji nije? Puno se očekuje, svi traže promjene, nešto novo, više novih događanja, više manifestacija, više turista. Moramo samo biti svjesni da se velike promjene ne događaju preko noći i da za sve treba vremena.

Potencijala ima mnogo, svi znamo da nije dovoljno iskorišten, i to je bio jedan od osnovnih motiva zbog kojeg sam se javila na natječaj. Živim u ovom gradu i okolici cijeli život, obitelj i prijatelji su mi ovdje, htjela bi napraviti nešto pozitivno i lijepo, da se svi osjećamo ugodno i da možemo reći svojim poznanicima „Dođite u naš Vrbovec, čekamo vas s bogatom ponudom jela i pića, starinskim običajima, pričama o poznatim povijesnim osobama …

Koji su vaši prioriteti i namjeravate li uvesti neke novine (uz postojeće manifestacije i događaje)?

– Dosadašnje manifestacije po kojima smo poznati namjeravam osvježiti i dati im novi  „štih“. Imam jako puno novih događanja u planu, hoću li ih moći realizirati, ne znam, ovisi prvenstveno o financijama o kojima također ne mogu ništa reći jer najprije moram sagledati cjelokupnu situaciju.

U svakom slučaju uložit ću maksimalan trud, znanje i vještine da veliko povijesno i kulturno bogatstvo koje imamo ne ostane samo mrtvo slovo na papiru nego da iz njega napravimo priče koje će zainteresirati posjetitelje a i našu djecu i mlade, jer očuvanje tradicije naša je zadaća na koju ne smijemo zaboraviti.

Dugi niz godina aktivni ste i u HKUD-u Petar Zrinski, surađivali ste na organizaciji brojnih manifestacija,..

Gotovo cijeli moj radni vijek vrti se oko financija u privatnom i javnom sektoru, a uz to već šest godina radim na projektima organizacije raznih manifestacija i evenata, ponajviše u suradnji s malim OPG-ovima i proizvođačima domaće i zdrave hrane iz cijele Hrvatske.

Unazad četiri godine surađujem s TZ grada Vrbovca na turističko-kulinarskoj manifestaciji „Kaj su jeli naši stari“.

Članica sam HKUD-a Petar Zrinski neprekidno od 2005.godine, počevši od folklorne sekcije, mješovitog pjevačkog zbora pa do ženskog vokalnog sastava Lera gdje svojim amaterizmom i entuzijazmom doprinosimo očuvanju tradicije. Također sam bila i predsjednica HKUD-a Petar Zrinski.

Najavili ste i planove uz brendiranje vrbovečke pere. Od čega se sastoji taj postupak i koliko je izgledno da će Vrbovec dobiti brend za tradicionalni specijalitet?

Upoznata sam s činjenicom da je postupak za dobivanje EU znaka zaštite pere kao zajamčeno tradicionalnog specijaliteta u tijeku, budući da je Turistička zajednica član udruge proizvođača “Pera” koja je nositelj projekta zaštite i, kasnije, znaka. Znam i da su ovi postupci dugotrajni, a  kroz proces je potrebno definirati proizvođače, izraditi specifikaciju proizvoda, provesti laboratorijske analize za deklaraciju, statistička istraživanja i administrativni dio pred nadležnim tijelima. Proizvod prvo treba dobiti nacionalni znak zaštite, tek onda Europski, a svi koraci moraju biti provedeni po strogim EU-pravilima. Svakako ću se založiti da se Grad aktivnije uključi u ove pripremne radnje, jer nositelj cijelog postupka je udruga (također je to određeno EU-pravilima), kojoj je svaka pomoć dobro došla – kako ona financijska, tako i organizacijska. Vrbovečka pera je svakako proizvod koji je vrijedan, naš, i oko kojeg će se graditi posebna i lijepa gastro-turistička priča.

Postoji i inicijativa o brendiranju Vrbovečke kobase, ali o tome je još rano govoriti.

I naravno ako želite još nešto dodati…

Na kraju želim pozvati sve građane, udruge i institucije grada Vrbovca i okolice na suradnju jer su dobre ideje i savjeti za unapređenje i obogaćivanje naše turističke ponude uvijek dobrodošli. Najprije moramo sami uvidjeti i početi cijeniti ono što imamo jer tek tada će to znati cijeniti i drugi.

ChannelImages

Komentiraj

Molimo Vas da unesete svoj komentar
Molimo Vas da ovdje unesete svoje ime